Investiga

Demanda tecnològica: Assajos de productes ecològics per combatre les plagues en festucs

El butlletí BIOVEGEN informa sobre una nova demanda tecnològica en relació a sanitat Vegetal: Experimentació amb tractaments ecològics en plagues endèmiques de festuc.

El butlletí BIOVEGEN és una eina per sistematitzar i facilitar el contacte entre la comunitat científica i empresarial en l'àmbit de la Biologia Vegetal, promovent la generació de col·laboracions públic-privat i/o projectes conjunts de I+D a través de la mobilització d'Oferta i Demanda Tecnològica.

En aquest nou butlletí ens informa d'una demanda tecnològica en relació a la sanitat vegetal.

Títol de la proposta: ASSAIG DE PRODUCTES ECOLÒGICS PER COMBATRE PLAGUES EN FESTUCS

Breu descripció: Experimentació amb tractaments ecològics en plagues endèmiques de festucs

Programa de financiació:

• Convocatòria per projectes pilot d'innovació del Gobierno de Castilla la Mancha encaminats a sanitat vegetal.
  • S'espera que la convocatòria es publiqui a l'últim trimestre de 2017.
  • Subvenció màxima: 200.000€/projecte

Objectius de la proposta: Observar eficàcia de diferents productes ecològics en plagues importants del festuc. La innovació metodològica radicaria en el que els tractaments, per cada una d'aquestes plagues, s'efectuarien en plantacions comercials ja establertes i distribuïdes per la regió.

Cultius: Festuc

Possibles aplicacions: L'empresa podria obtenir la certificació dels productes ecològics testats i la seva eficàcia per reduir o eliminar les plagues tractades.

Tipus d'entitat d'interès: Empresa de productes fitosanitaris/fitofortificans d'origen biològic.

Per a qualsevol consulta podeu contactar tant amb BIOVEGEN (Gonzaga Ruiz de Gauna gruizgauna@invegen.org) i la Unitat de Valorització de l'OITT (valoritzacio@udg.edu).