Investiga

UE - H2020 - Cerca de socis en salut i digitalització

L’Institut en Estudis Avançats d’Àustria cerca un consorci

El grup de recerca “Health Economics and Health Policy” de l’Institut en Estudis Avançats (IHS) d’Àustria ubicat a Viena ofereix la seva expertessa per col.laborar en 2 àrees: Primera, avaluacions econòmiques i altres tipus d’anàlisis econòmiques; segona, com a soci austríac per comparar solucions implementades en diferents països.

IHS cerca afegir-se com a soci en un consorci que presenti una proposta en un dels següents tòpics Horizon 2020:
• SC1-HCO-01: Actions in support of the International Consortium for Personalized Medicine
• SC1-HCO-09 2018 Building international efforts on population and patient cohorts
• SC1-BHC-22-2019 Mental health in the workplace
• SC1-BHC-23-2018 Novel patient-centred approaches for survivorship, palliation and/or end of life care
• SC1-DTH-03-2018 Adaptive smart working and living environments supporting active and healthy ageing
• DT-TDS-01-2019 Smart and healthy living at home

Per a més informació contacteu amb Monika Riedel de IHS (riedel@ihs.ac.at).