Investiga

Cerca de socis: nature-based solutions for restoration and rehabilitation of urban ecosystem

Dos centres de recerca d’Escòcia cerquen socis pel tòpic SC5-13-2019 del Horizon 2020

Dos centres de recerca escocesos estan buscant socis espanyols per presentar una proposta al tòpic SC5-13-2019 Stregthening international cooperation on sustainable urbanisation: nature-based solutions for restoration and rehabilitation of urban ecosystem. Subtopic b) Strengthening EU-CELAC collaboration (2019)

Es busquen varis tipus d’entitats, com ara centres de recerca, empreses i autoritats municipals que estiguin treballant en restauració d’espais urbans amb solucions basades en la naturalesa.

Els interessats poden contactar amb Angus Hunter angus.hunter@optimat.co.uk

Tòpic SC5-13-2019 : http://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/h2020/topics/sc5-13-2018-2019.html

Data de tancament de la primera fase: 19/02/2019.