Investiga

Compra pública innovadora: Prova de camps electromagnètics pulsatius per al tractament de trastorns

El Comitè Mixt Federal (G-BA) d'Alemanya té previst contractar un estudi per una prova sobre els efectes curatius dels camps electromagnètics polsants (PEMF) per al tractament de trastorns dels ossos llargs. L'objectiu de la prova és aclarir si el tractament amb PEMF que s'utilitza per sobre de tractaments conservadors estàndard és més adequat per restaurar la funcionalitat de l'extremitat afectada.

El projecte s'estructurarà en dues fases:

Fase 1: definició del protocol d'estudi

Fase 2: realització de la prova d'acord amb els requisits de la directiva i del contracte, incloent-hi una assegurança subjecte, compliment de la protecció de dades i l'ús d'acord amb els requisits legals i l'obtenció dels permisos necessaris i inclou: l'assumpció de totes les funcions del patrocinador, informant el G-BA, selecció de proveïdors de serveis, avaluació de resultats i fites.

Data límit: 8 d'abril de 2020.

Contacte ACCIÓ: Teresa Puerta tpuerta@catalonia.com  i amonistrol@gencat.cat.

Més Informació: https://www.dtvp.de/Satellite/company/login.do?service=https%3A%2F%2Fwww.dtvp.de%2FSatellite%2Fsecured%2Fcompany%2Fproject%2FCXP4YE0DCHD%2Fde%2Fdocuments

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu