Investiga

CONTRATACIÓN DE TRABAJOS DE I+D+i SOBRE LONGEVIDAD EN FASE DE DEMOSTRACIÓN

La Fundació General CSIC ha obert un procés de concurrència competitiva per a la selecció i contractació de treballs de R + D + I sobre longevitat en fase de demostració, en el marc de el Programa per a una Societat Longeva deel Programa d' cooperació Interreg. Temini 1/04/2020

Els treballs de R + D + I a contractar han de ser projectes en fase de demostració, de caràcter aplicat i directament relacionats amb la longevitat. Han de tenir com a finalitat el desenvolupament de productes, processos o serveis innovadors que permetin millorar la qualitat de vida de la gent gran a través de la realització d'alguna de les següents activitats:

• Treballs de caràcter demostratiu de viabilitat cientificotècnica (prova de concepte, validació tècnica que contribueixi a augmentar el valor d'un resultat i les seves possibilitats de transferència, etc.)
  • Proves de resultats d'investigacions prèvies en condicions reals o de laboratori
  • proves pilot
  • prototips
  • assaigs preclínics
  • Proves de producte o resultat amb l'usuari final.

Els treballs de R + D + I en el camp de la longevitat s'encuadrarán en un dels següents
àmbits temàtics:

1. Participació i integració social
2. Envelliment saludable
3. Funcionalitat física i mental
4. Qualitat de vida
5. Sistemes assistencials

L'import de contractació per a cada treball de R + D + I oscil·larà entre els 10.000 i els 25.000 euros, IVA inclòs.

Es podrà adjudicar un nombre màxim de treballs de R + D + I fins a esgotar el pressupost indicat en l'article 2 de el present procediment (240.000 euros).

Més informació: https://formularios.fgcsic.es/contratacion-psl-poctep

Contacte OITT: valortizacio@udg.edu