Investiga

INNOGET: PepsiCo busca noves tecnologies per incloure promocions als envasos actuals

La companyia PepsiCo busca millorar els mètodes de promoció a partir dels codis personalitzats de l'embalatge. L'objectiu de la companyia és trobar sistemes o tecnologia que permetin visibilitzar i llegir millor els codis UTC i alternatives als codis tradicionals UTC aprofitant les ampolles i les etiquetes dels productes que encara no s'han comprat i que per tant, no s'han utilitzat els codis.

Aquesta tecnologia ha de complir la producció per minut esperada, respectar el rendiment actual dels productes acabats i les seves mides, complir amb els objectius de sostenibilitat de la companyia, entre altres.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 11/05/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu