Investiga

Compra pública d'innovació: solucions TIC per millorar la visibilitat del cos mèdic

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. L'empresa regional d'innovació i compres (Aria S.p.A) i la Fundació IRCSS - Institut nacional del tumor de de la regió de Llombardia (Itàlia), amb seu a Milà, cerquen solucions tecnològiques TIC per millorar la visibilitat del personal mèdic durant les intervencions.

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. L'empresa regional d'innovació i compres (Aria S.p.A -. https://www.ariaspa.it/wps/portal/site/aria) i la Fundació IRCSS - Institut nacional del tumor ( https://www.istitutotumori.mi.it/ ) de de la regió de Llombardia (Itàlia), amb seu a Milà, cerquen solucions tecnològiques TIC per millorar la visibilitat del personal mèdic durant les intervencions.

Degut a les necessitats d'esterilització de l'entorn d'operació, el personal mèdic es veu forçat a treure's i posar-se els guants contínuament per consultar informació de pantalles tàctils. Les solucions que es busquen haurien de:

• Integrar-se en un sol sistema a la informació "pre" i "intra" operacional relacionada amb un pacient específic durant una operació específica.
  • Permetre un accés fàcil a tota la informació adquirida pel personal mèdic en qualsevol moment i de primera mà.
  • Basar el seu funcionament en tècniques com la realitat augmentada, capaces de poder enriquir la realitat amb informació addicional i interactiva.
  • Ser aplicable en qualsevol camp de la cirurgia.

Data límit inscripcions: 20 de desembre de 2020

Més Informació: Protocollo@pec.ariaspa.it

Contacte ACCIÓ: Oficina exterior a Milà - Diana Loayza Tel. +39 02 29004641 - dloayza@catalonia.com

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu