Investiga

Workshop EdiCitNet & friends: Solucions de la natura per a la producció sostenible d'aliments

El projecte Europeu EdiCitMet (Edible Cities Network), format per 35 socis internacionals, entre els quals hi ha el grup de recerca LEQUIA de la UdG, organitza un workshop al voltant de solucions originades a la natura aplicables a la producció local i sostenible d'aliments.

El projecte Europeu EdiCitNet (Edible Cities Network), format per 35 socis internacionals, entre els quals hi ha el grup de recerca LEQUIA de la UdG, organitza un workshop al voltant de solucions originades a la natura aplicables a la producció local i sostenible d'aliments. El consorci vol aprofitar aquesta trobada per conèixer persones o organitzacions que estiguin involucrades en aquestes solucions o si estan estudiant aquest tema, per conèixer les diferents experiències i generar sinergies. Els assistents tindran l'oportunitat de relacionar-se amb experts locals i internacionals i de compartir opinions i inquietuds sobre la transició cap a les ciutats comestibles del futur.

Lloc: Institut Català de Recerca de l'Aigua (ICRA) - C/Emili grahit 101, 17003, Girona (Google MAPS)

Dia: Divendres 25 d'octubre de 2019

Hora: de 10h a 14h

Data límit per a inscripcions: Fins al 19 d'octubre