Investiga

UE - H2020: Oportunitats per Ciències Socials i Humanitats

NET4SOCIETY ha editat un document que recull les properes oportunitats de finançament relacionades amb les ciències socials i les humanitats (CSH) en el marc de Horizon 2020.

El document recopila “tòpics marcats per CSH” i es basa en l’anàlisi dels temes rellevants de CSH. Distingeix entre aquelles convocatòries dirigides a CSH, aquelles on les CSH són un eix transversal i aquelles on el paper de les SCH és menor. La selecció de les convocatòries s’ha elaborat conjuntament amb la Direcció General de Recerca i Innovació de la Comissió Europea. El document inclou també convocatòries addicionals que poden ser d’interès per investigadors i investigadores de l’àmbit de les ciències socials i humanitats.

Podeu descarregar-vos el document complert al següent enllaç: https://www.net4society.eu/files/SSH%20Opportunities%20document_sept19_update_final_draft.pdf

Sobre NET4SOCIETY

NET4SOCIETY és la xarxa internacional de Punts Nacionals de Contacte (National Contact Points, NCP) pel Repte Social 6 "Europa en un món canviant: societats inclusives, innovadores i reflexives" del programa marc de finançament Horizon 2020. La seva funció és la de donar suport a la comunitat investigadora de Ciències Socials i Humanitats en relació a consultes sobre el programa marc de finançament Horitzó 2020. Inclou NCP de gairebé 50 països.

Més informació sobre NET4SOCIETY: https://www.net4society.eu/