Investiga

UE: H2020: Swafs – InfoDay & Brokerage Event (Varsòvia, 14-15 octubre)

Els propers 14 i 15 d’octubre hi haurà un Knowledgeday i Brokerage event centrat en les properes convocatòries de SwafS. L’esdeveniment es realitzarà a Varsòvia (Polònia) i està organitzat per SiS.net (Network of National Contact Points for Science with and for Society in Horizon 2020).

L’objectiu principal de l’esdeveniment és proporcionar informació de primera mà sobre les que seran les darreres convocatòries del programa Science with and for Society (SwafS) - Horizon 2020 i reunir grups d'interès (universitats, institucions de recerca, organitzacions de la societat civil, PIMES, organismes públics, centres científics, etc.), per tal de conèixer possibles coordinadors i socis en un entorn de treball en xarxa.

Si teniu interès en participar-hi, feu-nos-ho saber a european.ofice@udg.edu per tal de coordinar-nos ja que hi ha restriccions en quant a la participació. En cas que no hi pugueu assistir però esteu interessats en alguna de les convocatòries de SwafS, us podeu posar en contacte amb el tècnic o la tècnica del campus Sectorial on estigueu adscrits.

Sobre el programa Science with and for Society

El programa SwafS té com a objectius construir una cooperació efectiva entre ciència i societat, reclutar nous talents per a la ciència i combinar l’excel·lència científica amb consciència i responsabilitat social.

Les convocatòries que s’obren el proper 10 de desembre 2019  i tancaran el 15 d’abril del 2020 són:

SwafS-01-2019-2020 (CSA): Open schooling and collaboration on science education

SwafS-08-2019-2020 (CSA): Research innovation needs & skills training in PhD programmes

SwafS-09-2018-2019-2020 (CSA): Supporting research organisations to implement gender equality plans

SwafS-14-2018-2019-2020 (CSA): Supporting the development of territorial Responsible Research and Innovation

SwafS-19-2018-2019-2020 (RIA): Taking stock and re-examining the role of science communication

SwafS-23-2020 (CSA): Grounding RRI in society with a focus on citizen science

SwafS-24-2020 (RIA): Science education outside the classroom

SwafS-25-2020 (RIA): Gender-based violence including sexual harassment in research organisations and universities

SwafS-26-2020 (CSA): Innovators of the future: bridging the gender gap

SwafS-27-2020 (RIA): Hands-on citizen science and frugal innovation

SwafS-28-2020 (CSA): The ethics of organoïds