Investiga

Publicades les bases de Llavor i Producte 2019

Aquest programa forma part de l'Estratègia de recerca i innovació per a l'especialització intel·ligent de Catalunya (RIS3CAT), que promou l'R+D+I com a motor de transformació del teixit productiu. La RIS3CAT preveu la valorització del coneixement i la transferència innovadora com un dels instruments bàsics per aconseguir aquest objectiu.

Podeu les bases trobar al següent link: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7885/1745939.pdf

Les novetats es centren en l'ajut Llavor (20.000€):

El finançament de projectes d’innovació que estiguin en les fases 1 i 2 dins l’escala de maduresa tecnològica (technology readiness levels, TRL), per a la valorització de coneixement amb potencial d’incorporació al sector productiu.

Els projectes han d’estar destinats al reforç de la protecció del coneixement generat i a les primeres proves (preprototips). Es buscarà definir la ruta de comercialització, generar model de negoci, analitzar viabilitat tecnològica i comercial, dissenyar prova de concepte o altres activitats similars que s'englobin dins d'aquestes fases.

• Termini d'execució de 9 mesos.
  • S'ha de demanar com a mínim 60% de personal.
  • les altres despeses directes que no siguin de personal es determinen mitjançant l'aplicació d'un percentatge de fins al 40% de les despeses directes de personal elegibles correctament justificades i no serà necessària la seva justificació documental en el moment.

Més informació: http://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/8-21668-Ajuts-dIndustria-del-Coneixement-per-a-lany-2019.-Modalitat-A.-Ajuts-Llavor

L'ajut Producte manté les condicions de l'anterior convocatòria. (100.000€)

L’objecte és finançar, projectes destinats a l’obtenció de prototips i fer valorització i transferència dels resultats d’investigació generats a Catalunya. Els projectes han de correspondre a la fase de prova de concepte 3-7 de l’escala de maduresa tecnològica (technology readiness level, TRL).

Han de comprendre: Activitats estructurades que permetin l’assoliment d’una prova de concepte (prototip, pilot, prova preindustrial o assaig preclínic, entre d’altres).

Han de possibilitar: Reduir les incerteses sobre la viabilitat tècnica i comercial.

Més informació: http://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/7-21667-IdC-2019-PRODUCTE

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu