Investiga

Ajuts SGR 2017_Nota Informativa núm. 2 en data 21 de juny de 2017

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha modificat la convocatòria SGR2017-19 en data 21 de juny de 2017.

CONVOCATÒRIA SGR 2017.

El dimecres  21/6/2017 es va publicar al DOGC una modificació de la convocatòria SGR 2017   amb els següents dos punts:

- Pel que fa al requisit del coordinadors/res dels GRE que indica que s’ha d’haver obtingut el títol de doctor en els darrers 12 anys, s’amplia la consideració d’un any per a cadascuna de les baixes per incapacitat temporal justificades de durada igual o superior a 6 mesos.

- Pel que fa a la justificació científica SGR 2014:

- Els grups reconeguts sense finançament en el marc de la convocatòria SGR 2014 NO hauran de presentar cap justificació.

- Els grups finançats per l’SGR 2014 han de presentar la justificació econòmica fins el 12 de juliol de 2017. Aquests grups:

1. si no es presenten a l’opció d’avaluació a l’SGR 2017, hauran de presentar una justificació científica seguint el model que està accessible a la pàgina web de l’AGAUR
  2. si es presenten a l’opció d’avaluació, l’annex de la mateix SGR 2017 els hi serveix com a justificació del SGR 2014

Aprofitem per comentar-vos que l’extensió de l’annex SGR 2017 està pensada en termes de màxim de pàgines (no cal complimentar els màxims si no és necessari) però que, en tot cas, s’ha intentat que hi puguin tenir cabuda les especificitats de diferents àrees o àmbits científics en els diferents apartats.

Equip SGR