Investiga

L’Aliança Europea en Intel·ligència Artificial és un fòrum de debat, amb caràcter ampli i obert, sobre qüestions relacionades amb el desenvolupament de la Intel·ligència Artificial (AI) i els seus impactes.

Els seu membres poden interactuar amb experts del Grup d’Alt Nivell sobre AI (AI HLG) establert per la CE, els hi podran oferir inputs i rebre feedback.

L’AI HLG els podrà tenir en compte en les seves propostes per Guies Ètiques sobre AI.

Tanmateix, els debats de la plataforma contribuiran de forma directa al debat europeu sobre l’AI i alimentaran el procés europeu de presa de decisions en l’àrea.

La plataforma està oberta a qualsevol expert/a en l’àmbit i la participació és gratuïta.

Més informació: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/european-ai-alliance