Investiga

Com bé sabeu, el passat dia 2 va tenir lloc el webinar de l'AEI sobre la convocatòria 2020 de projectes d'I+D+i en el que es van repassar les principals novetats i el Sr. Julio Bravo va detallar quin és el procés d'avaluació que segueixen els projectes, tal com ja va fer en la sessió del passat dia 20 de novembre. Encara no han penjat el vídeo de la presentació, però, de moment, podeu descarregar la presentació del webinar des d'aquest enllaç. Esperem també que durant els pròxims dies publiquin un recull amb les principals preguntes que es van fer durant el webinar i les seves respostes.

Durant el webinar es va aclarir què és el que cal indicar en l'apartat del "plan de gestión de datos":

Previsión del plan de gestión de datos de investigación en el que se indique qué datos se van a recoger o generar (tipologías y formatos), cómo será el acceso (quién, cómo y cuándo se podrá acceder a los datos) y en qué repositorio está previsto que se depositen. En el caso de datos que estén sometidos a la reglamentación de protección de los datos personales o de aspectos éticos, indicar cómo se gestionarán. En el caso de los proyectos que resulten financiados, durante la ejecución del proyecto y junto al informe final se podrá solicitar un plan de gestión de datos formal completo.

D'altra banda, des de la Biblioteca han habilitat aquesta pàgina web amb informació molt útil sobre les publicacions en accés obert i amb algunes claus també sobre el pla de gestió de dades.

Per últim, a continuació trobareu enllaçades les declaracions responsables en anglès; recordeu que, preferentment, s'han de signar electrònicament i, si no és possible, cal que ens les avanceu escanejades, sempre dins del termini, i posteriorment que ens feu arribar els originals en paper per correu ordinari:

declaració responsable membres equip investigador (anglès)

declaració responsable membres equip de treball (anglès)