Investiga

SUARALAB BUSCA MENTORS/ES PER ACOMPANYAR PROJECTES SOCIAL

SuaraLab, el laboratori d’innovació social de Suara Cooperativa obre una convocatòria per buscar startups que vulguin formar part del Disruptive Homecare Startup Challenge. Suara Cooperativa, amb més de 4.500 professionals, donem resposta a les necessitats d’atenció, suport, assistència i educació d’infants i joves, famílies, persones que requereixen algun tipus de suport per a ser més autònomes.

Què busquem?
REPTE: Transformació del model assistencial social i sanitari.

Projectes de base tecnològica que innovin en l’atenció a les persones grans o amb dependències en l’àmbit sociosanitari.
Propostes que aportin una millora de la gestió i coordinació de dades de l’àmbit sanitari i social.
Projectes que fomentin l’apoderament de les persones usuàries.
Solucions que incorporin models assistencials disruptius per fer front a l’impacte provocat per la pandèmia de la COVID19.

Fem una crida a totes les persones que vulguin ajudar a fer créixer i consolidar projectes amb alt impacto social a través de sessions de mentoria i acompanyament puntual, en funció de la disponibilitat i preferències de cada persona, a projectes en fase inicial de desenvolupament, en el marc del repte llançat pel laboratori.

Vols ser mentor/a?

Envía un email a innovacio@suara.coop