Investiga

Virtual World Cancer Research Day

Aquest dijous dia 24, a les 17.00 h, tindrà lloc aquest esdeveniment virtual que organitza, entre d'altres, la Fundació AECC i la American Association for Cancer Research.

Aquest esdeveniment està organitzat per la Fundació Científica de l'AECC i la Amercian Association for Cancer Research, entre d'altres, i comptarà amb les aportacions de vuit experts d'àmbit mundial sobre la recerca en càncer, i la presentació per part de la Directora científica de la Fundació Científica de l'AECC, la Dra. Marta Puyol.

Per seguir la trobada cal inscriure's prèviament a través d'aquest enllaç.

Presenter - Marta Puyol

05:00 – 05:05 PM CET

Welcome

05:05 – 05:10 PM CET