Investiga

OITT - Actualització del procediment de creació i modificació de Grups de recerca UdG

S'ha actualitzat el procediment intern per a la creació i modificació dels Grups de recerca UdG per tal d'agilitar-ne i facilitar-ne la gestió.

Les principals novetats són:

• Els models s'han confeccionat en format de formulari per tal que es puguin omplir electrònicament, i només sigui necessària la impressió en cas de no disposar de signatures electròniques de TOTS els signants.
  • S'han inclòs informacions complementàries per afavorir les modificacions d'ofici quan afecten a beneficiaris d'ajuts predoctorals, postdoctorals o al personal contractat a càrrec de projectes (si el seus directors de tesi, tutors o IPs de projecte, respectivament, modifiquen la seva situació en un grup)
  • Les sol·licituds de creació o modificació es poden enviar per correu electrònic, sense necessitat de passar per una Oficina de registre, a recercaoitt@udg.edu.
  • S'ha establert un sistema de confirmacions, via correu electrònic, per tal de fer el seguiment de les sol·licituds fins a la seva aprovació per Comissió delegada de Recerca, Transferència i Doctorat.

Important

Cal recordar que un document administratiu no és vàlid si inclou signatures manuals i electròniques. S'hauran d'esmenar els documents que no presentin totes les signatures en el mateix format. I, quan siguin totes electròniques, han de ser "validables".

Podeu trobar les instruccions per demanar un certificat electrònic aquí.

No són "validables" les signatures electròniques creades directament amb l'Adobe perquè no han estat emeses per una entitat de certificació segura.

L'accés al tràmit el trobareu aquí, prèvia identificació.