Investiga

PRIMA és un parteneriat per la recerca i l'innovació en l’àrea mediterrània, establert per la Comissió Europea, que compta amb la participació de 15 estats (pendent de confirmació la participación de 4 estats més).

Per 2018, PRIMA anuncia obrir diferents convocatòries, corresponent al seu Pla de Treball 2018, amb diferents tòpics que cobreixen les prioritats descrites en l’Agenda Estratègica de la Recerca i Innovació (SRIA), sota una de les àrees temàtiques PRIMA:
- Management of wáter
- Farming Systems
- Agro-food value chain

Les convocatòries es trobaràn, bé sota el programa Horizon 2020 (3 convocatòries), bé sota ERA-NETs (una convocatòria amb 9 tòpics).

Tòpics (http://www.prima4med.org/wp/wp-content/uploads/2018/01/Pre-announcementPRIMAcalls2018finalwebsite.pdf).

La presentació, en els dos casos, es farà en 2 fases amb inici al febrer 2018 i tancament el 17 d’abril (per H2020) i el 27 de març (per ERA-NET)

Pressupost estimat:
- 18M€ (H2020 – Unió Europea) per fins a 9 projectes.
- 32M€ (finançament d’agències nacionals dels estats participants) per 20-30 projectes.

Elegibilitat: consorcis amb min. 3 entitats de 3 paisos participants (min. 1 estat membre UE + min. 1 estat mediterràni)

Més información sobre PRIMA (http://prima-med.org/).