Investiga

El Consell Europeu de la Recerca (ERC) ha publicat la llista amb els 301 projectes guanyadors de la convocatòria Consolidator Grant 2019 (ERC-CoG-2019) que seran finançats amb 600M€.

D’ells, 12 projectes, finançats amb 22.9M€, es realitzaran en centres espanyols, on els seus 12 investigadors principals podran consolidar els seus grups de recerca i liderar projectes amb línies de treball a la frontera del coneixement.

Espanya es el cinquè país de la UE en numero d’ajuts aconseguits (4.57% fons UE28), per darrere d’Alemanya (primer) i Regne Unit (segon) amb 52 i 50 ajuts respectivament.

La tassa d’èxit de la convocatòria ha estat de 12.3% i els ajuts s’han distribuït entre 24 països de la UE i de països associats.

Llistat amb els investigadors de centres espanyols, seleccionats:

Més informació sobre els resultats de la convocatoria 2019: https://erc.europa.eu/news/erc-awards-over-600-million-euro-europes-top-researchers