Investiga

Jornada BIOVEGEN: TECHNOLOGY ATTRACTION: Ciencia, Empresa y Revolución Tecnológica

Inici:
19/10/2017 - 12:00
Fi:
19/10/2017 - 14:15
Lloc:
Feria FRUIT ATTRACTION. Fruit Forum 9. Pabellón 9 de IFEMA. Avenida del Partenón nº5, Feria de Madri
Organitzador
BIOVEGEN
Inscripcions

L'objectiu d'aquesta Jornada (19/10) és reunir representants destacats de la Ciència, Empresa i Administració espanyola per transmetre la revolució tecnològica que està tenint lloc a Biologia Vegetal.

Un segon objectiu és estimular la innovació en el sector a través de la generació de contactes i projectes entre oferta i demanda tecnològica, entre Ciència i Empresa, per tal de potenciar la col·laboració publico-privada en R + D, que entenem d'importància cabdal per al desenvolupament tecnològic i econòmic del sector agroalimentari.

La Jornada tindrà lloc el proper 19 d'octubre de 2017 com a esdeveniment oficial de la IX Fira Internacional del Sector de Fruites i Hortalisses FRUIT ATTRACTION 2017, fira empresarial que reuneix gran part del sector productor, comercialitzador i indústria auxiliar en l'àmbit de la producció agrícola. La fira, en què es mostren les novetats tecnològiques i innovacions relacionades amb el sector, comptarà en aquesta edició amb la presència de més de 1.500 empreses expositores de 30 països (60.000 visitants professionals de 100 països) amb una superfície expositiva de 45.000 m2.