Investiga

ACCIÓ
Inscripcions
Web:

França és el primer soci comercial de Catalunya, també en termes de tecnologia, on els proveïdors de tecnologia catalans són reconeguts per la seva qualitat i flexibilitat.

Per aprofitar les oportunitats que ofereix aquest mercat, ACCIÓ organitza, per quart any consecutiu, una visita de proveïdors tecnològics catalans al Rendez-vous Carnot 2017 de París el 18 i 19 d'octubre. Es tracta de l’esdeveniment de referència en l’àmbit de la innovació i la cooperació tecnològica a França, on es troben empreses amb projectes d’R+D que busquen tecnologies, socis i proveïdors tecnològics.

El participants podreu conèixer les tendències i les demandes de tecnologies a França, i tenir un estand compartit a la fira, que inclou un espai d’exhibició i un espai per mantenir reunions. També obtindreu suport en l’elaboració de les vostres agendes B2B i acompanyament i assessorament personalitzat per part del personal d’ACCIÓ.

S'hi voleu participar és necessari prèvia inscripció abans del 14 de juliol a l'enllaç. Per qualsevol altre consulta us podeu dirigir a valoritzacio@udg.edu