Investiga

Auditori Mercè Rodoreda, Universitat Pompeu Fabra – Campus Ciutadella
Organitzador
Universitat Pompeu Fabra

El proper 30 d’octubre 2018 tindrà lloc a Barcelona un taller de preparació de propostes per la convocatòria “Innovative Training Networks” (ITN) del Programa Marie Sklodowska Curie.

El taller està dirigit a gestors i investigadors que estiguin preparant una proposta per la convocatòria 2019.

L’objectiu de les accions MSCA-ITN és contractar i formar una nova generació d’investigadors creatius i innovadors, capaços de transformar coneixements i idees en productes i serveis, mitjançant una xarxa internacional de centres públic i privats.

L’objectiu del taller és facilitar informació i eines practiques per què els sollicitants puguin adequar la seva proposta als objectius i als requisits del programa.

Els interessats poden avançar les seves preguntes via e-mail a: gesrec.agaur@gencat.cat

Durada: entre 9:00 i 13:00

Lloc: Auditori Mercè Rodoreda, Universitat Pompeu Fabra – Campus Ciutadella

Destinataris: Gestors i investigadors que estiguin preparant una proposta per a la convocatòria MSCA ITN 2019. Places limitades

Programació:

09.15 Recepció de participants

09.30 Benvinguda

09.45 Recomanacions sobre com preparar una bona proposta

Cristina Gómez, Punt Nacional de Contacte del programa MSCA. Oficina Europea del MICIU-FECYT.

Aïda Díaz, tècnica Àrea Internacionalizació de l’AGAUR.

Paula Garcia, directora àrea pre-award IDIBELL i avaluadora MSCA ITN.

13.00 Cloenda