Investiga

Lloc:
Parc Científic Barcelona
Organitzador
BioCat i Parc Científic Barcelona (PCB)
Inscripcions
Web:

El Summer School on Medicines és un programa d'entrenament de 50 hores relacionat amb procés d'un fàrmac, des de el seu descobriment fins a l'arribada al mercat.

Els principals objectius del programa són:
  • Aportar una perspectiva més profunda del procés de descobriment del fàrmac dels inicis del segle XXI.
  • Oferir una visió del desenvolupament d'un fàrmac des de les proves de conceptes (POC) fins al seu registre.
  • Introducció sobre la documentació necessària per accedir al mercat un cop el registre, juntament amb el pla de desenvolupament del producte.
Aquest any es realitzarà la novena edició d'aquest programa on serà al Parc Científic de Barcelona (PCB) els dies 2 a 7 de juliol. Per poder participar serà necessari registre previ a l'enllaç.

Si teniu qualsevol consulta podeu contactar a valorització@udg.edu