Investiga

Fi:
08/03/2018 - 16:30
Lloc:

El dia 8 de març tindrà lloc a Londres un workshop internacional sobre la preparació de propostes relacionades amb l'àrea de l’Eficiència Energètica, part del 3er repte social del Programa Horizon 2020, per la convocatòria 2018 que tanca el 4 de setembre. El taller està organitzats per EU Energy Focus de Gran Bretanya.

S’accepten màxim 60 participants (20 places reservades per participants d’altres estats membres o associats); seran seleccionats en funció de la seva rellevància respecte als tòpics de la convocatòria. Addicionalment, es podran beneficiar d’una ajuda del govern britànic de 400liures per despeses de viatge

Tòpics:

• EC-1-2018: The role of consumers in changing the market with informed decision and collective actions
  • EC-2-2018: Mitigating household energy poverty
  • EE-1-2018: Decarbonisation of the EU building stock: innovative approaches and affordable solutions changing the market for buildings renovation
  • EE-5-2018: Next-generation of Energy Performance Assessment and Certification
  • EE-6-2018: Business case for industrial waste heat/cold recovery
  • EE-8-2018: Capacity building programmes to support implementation of energy audits
  • EE-9-2018: Innovative financing for energy efficiency investments
  • EE-10-2018: Mainstreaming energy efficiency finance
  • EE-13-2018: Enabling next-generation of smart energy services valorising energy efficiency and flexibility at demand-side as energy resource
  • EE-15-2018: New energy label driving and boosting innovation in products energy efficiency
  • EE-16-2018: Supporting public authorities to implement the Energy Union

Els interessats poden contactar amb el CDTI (belen.diaz@cdti.es).

Inscripcions: abans del 16 de febrer (https://www.surveymonkey.co.uk/r/H2020EE2018).

Més informació (http://www.euenergyfocus.co.uk/horizon-2020/h2020-proposal-development-workshop/).