Investiga

UE: JPI Urban Europe - Taller online “Urban Lunch Talk”

Inici:
29/04/2020 - 12:30
Fi:
29/04/2020 - 14:00
Lloc:
Webinar (Stockholm)
Organitzador
JPI Urban Europe

La JPI Urban Europe organitza el 29 d’abril, entre les 12:30pm i les 2:00pm, un nou taller online amb el títol “Taking action on the urban land-use and infrastructure dilemma”.

Es posaran al debat les següents qüestions:

• Quin rol té el disseny urbà en l’eix alimentació-aigua-energia?
  • Com es podrà aconseguir una ciutat amable i saludable en la nova dècada post covid-19?
  • Desprès de la pandèmia Covid-19, seguiran els governs locals valorant els beneficis dels espais oberts, de l’exercici a l’aire lliure i de l’accés a l’aire fresc?

Més informació (Programa i ponents): https://jpi-urbaneurope.eu/event-calendar/urban-lunch-talk-12-how-to-work-with-the-urban-land-use-and-infrastructure-dilemma/?utm_source=invitation&utm_medium=email&utm_campaign=ult12&utm_source=JPI+Urban+Europe+Quarterly+Newsletter&utm_campaign=e633f3beb7-mailchimp_ult12&utm_medium=email&utm_term=0_2bb048c51e-e633f3beb7-86434457