Investiga

Estoc de tecnologies

Valorització i Transferència

Biotecnologia i Ciències de la Salut

Sistema per a la determinació del risc d'estemfiliosi de la perera a partir de dades agroclimàtiques (Models BSPcast/PAMcast)
Descàrrega
Eina de recomanacions terapèutiques per a persones amb TDAH (TDApp / Appraise)
Descàrrega
Combinatòria de marcadors que milloren el diagnòstic del càncer de pàncrees
Y-Cranium
Descàrrega
Monitorizació continuada de glucosa (MCG)

Química

Bioprocés basat en l'extracció de silicona d'elongació de cadenes per sintetitzar àcids carboxílics de cadena mitjana (butirat, valerat, hexanoat, heptanoat, octanoat) a partir d'aigües residuals / fermentats rics en etanol
Descàrrega
Nous complexes d'iridi (III) aplicats com a fotocatalitzadors i pel tractament del càncer
Descàrrega
Nanocàpsules moleculars per a la separació selectiva de ful·lerens

Enginyeria i Medi Ambient

Metodologia per a la unió mecànica d'una primera capa metàl·lica i una segona capa de compòsit de fibres i la instal·lació per dur-ho a terme
Descàrrega
Procés de producció de lubricants polialfaolefins saturats
Descàrrega
Generador termoelèctric flexible per a l'alimentació de sensors de baix consum (FLEXTEG)
Descàrrega
Convertidor de parell inercial amb velocitat de sincronisme
Diode semiconductor orgànic
Descàrrega
Procediment i aparell per a la determinació de la taxa d'alliberament d'energia d'una proveta
Descàrrega

Element de drenatge per a filtre de sorra
Y-Cranium
Test Rig

TIC

TAECon

Humanitats i Ciències Socials

Sense estoc
.

ICTIO: Joc de cartes de sensibilització mediambiental