Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Investiga

L'escola de negocis ESADE, juntament amb l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i l'Agència Catalana per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa ACCIÓ, organitzen la IX Edició del Programa EMPENTA d'acceleració d'Empreses de Base Tecnològica. Es tracta d'un programa gratuït de mentoratge, acompanyament, assessorament i accés a inversors, adreçat a empreses que estiguin enfocades en l’àmbit de l’indústria 4.0 (IA, Blockchain, IoT, Robòtica, Software, etc.) i amb un fort component innovador, i que tinguin necessitats de finançament a curt o mig termini.

Què ofereix el programa?

• Sessions d'assessorament sobre aspectes empresarials com el pacte de socis, l'accés al mercat industrial, màrqueting i ventes, creixement i industrialització, necessitats de finançament i la preparació d’un "elevator pitch" per obtenir finançament
  • Possibilitat de realitzar 18 hores de mentoratge individual amb tutors especialitzats per treballar de forma personalitzada als diferents mòduls: diagnosi, model de negoci i finançament.
  • Suport de professorat d’ESADE, experts inversors i Business Angels i professionals de les empreses més rellevants de la industria 4.0.
  • Acompanyament dels estudiants del màster de finances d’ESADE.
  • Accés al finançament mitjançant l’Investors Day, una jornada a la que les startups del programa exposen els seus projectes per aconseguir finançament.
  • Possibilitat d’allotjar-se al coworking per emprenedors de forma gratuïta durant la duració del programa

Beneficiaris: Empreses en procés de constitució i empreses fins a 5 anys de vida.

Data inici inscripcions: dilluns 3 de febrer de 2020

Més informació i inscripcions: https://www.esadecreapolis.com/empenta-ix?lang=ca

Suport en la inscripció UdG: Ferran Lázaro (OITT) - valoritzacio@udg.edu