Investiga

Ajuts per la contractació d’investigadors AECC

Ajuts a investigadors doctors per a desenvolupar un projecte de recerca en càncer. La tramitació de la sol·licitud es farà de forma telemàtica. El termini per a presentar sol·licituds estarà obert fins a les 15 hores del pròxim 12 de desembre de 2017.

Aquesta convocatoria vol ajudar als investigadors postdoctorals a que desenvolupin un projecte de recerca en càncer en un centre de recerca.

Requisits sol·licitants:

• Tenir el títol de Doctor (en el moment de presentar la sol·licitud, i que des de la seva obtenció hagin passat un mínim de 4 anys, i haver realitzat com a mínim un estudi postdoctoral
  • Publicacions: tenir un mínim de 2 articles publicats o acceptats de publicació com a primer autor (o co-autor) en una revista internacional
  • Grup receptor: disposar de com a mínim d’un projecte de caràcter nacional o internacional.

Durada i finançament ajuts:

Aquests ajuts tenen una durada inicial de 2 anys (amb la possibilitat de prorrogar-se per 2 anys més), a raó de 50.000 euros bruts/any, els quals serviran únicament per a les despeses de retribució de la contractació i del cost de la Seguretat Social

Documentació de les sol·licituds:

Les sol·licituds es tramitaran de forma telemàtica, i s’hi haurà d’adjuntar la següent documentació en anglès:

En cas de concessió de l’ajut, es signarà un conveni de col·laboració entre la Fundación Científica AECC i el centre on s’incorporarà  l’investigador per a realitzar la serva recerca.

El termini màxim d’inici dels ajuts serà el dia 1 de desembre de 2018.

Més informació: Fundación científica (fundacion.cientifica@aecc.es)