Investiga

Ajuts Postdoctorals AECC

Ajuts a investigadors acabats de doctorar per a desenvolupar un projecte de recerca en càncer. La tramitació de la sol·licitud es farà de forma telemàtica. El termini per a presentar sol·licituds estarà obert fins a les 15 hores del pròxim 12 de desembre de 2017.

Aquesta Convocatòria vol ajudar als investigadors acabats de doctorar a que desenvolupin un projecte de recerca en càncer en un centre de recerca, així com promoure el talent dels joves investigadors en la seva primera fase formativa postdoctoral.

Requisits sol·licitants:

• Tenir el títol de Doctor (en el moment de d’adjudicació de la convocatòria) i que des de la seva obtenció hagin passat menys de 4 anys
  • Publicacions: tenir un article publicat o acceptat de publicació com a primer autor (o co-autor) en una revista internacional
  • Grup receptor: ha de ser un grup diferent al de la seva formació predoctoral. El grup ha de disposar com a mínim d’un projecte de caràcter nacional o internacional i en vigor l’any d’aquesta convocatòria

Durada i finançament ajuts:

Aquests ajuts tenen una durada inicial de 2 anys (amb la possibilitat de prorrogar-se per 2 anys més), a raó de 40.000 euros bruts/any, els quals serviran únicament per a les despeses de retribució de la contractació i del cost de la Seguretat Social.

Es contempla la possibilitat que es pugui realitzar una estada a un centre de referència de fins 1 any de durada, amb l’objectiu de promoure l’intercanvi científic, amb un ajut de fins a 5.000 euros per cobrir despeses de viatge i assegurances necessàries.

Documentació de les sol·licituds:

Les sol·licituds es tramitaran de forma telemàtica , i s’hi haurà d’adjuntar la següent documentació en anglès:

En cas de concessió de l’ajut, es signarà un conveni de col·laboració entre la Fundación Científica AECC i el centre on s’incorporarà  l’investigador per a realitzar la serva recerca.

El termini màxim d’inici dels ajuts serà el dia 1 de desembre de 2018.

Més informació: Fundación científica (fundacion.cientifica@aecc.es)