L'escola de negocis EADA organitza el Market Assessment Program (MAP), un programa gratuït d'assessorament i suport per evaluar noves oportunitats de negoci i de mercat, adreçat en el cas de la UdG,  a investigadors i investigadores que tinguin com a objectiu crear una Empresa de Base Tecnològica (EBT) o que estiguin en les primeres fases de creació. L'output resultant del programa consisteix a obtenir i/o millorar el Pla d'empresa de l'equip participant.

Cal que l'abast del projecte estigui ben definit i cal que tingui un alt nivell d'ambició i complexitat per a ser abordat per entre 4 i 6 estudiants del "International Master in Management" d'EADA. Els promotors del projecte cal que estiguin disponibles entre 2 o 3 hores al mes per tal de treballar conjuntament amb l'equip.

Durada del programa: Del desembre de 2019 al juliol del 2020.

Requisits:

• En cas de requeriment,  es posa a disposició dels participants un Acord de confidencialitat o "Non disclosure agreement" (NDA), per mantenir el projecte en secret.
  • No hi ha cap cost per participar en el programa MAP.
  • Es podrien oferir sessions de capacitació addicionals si es considera necessari
  • Tots els treballs i entregables es desenvoluparan en anglès

Més informació: https://www.eada.edu/es/empresas/centro-de-emprendedores/map

Termini d'inscripcions: Dissabte 30 de novembre de 2019