Investiga

GENCAT: projectes de recerca del Departament de Justícia per a l'any 2019

Es convoquen 16 beques per a projectes de recerca, estudis i anàlisis en els àmbits de l'execució penal, la mediació penal, l'atenció a la víctima, l'administració de justícia, el dret civil català i ordenament jurídic català. Cada projecte pot sol·licitar un màxim de 5.000 €. El professorat universitari pot presentar sol·licituds en la modalitat B. El termini intern UdG acaba el 7 de novembre.

Es pot participar en aquesta convocatòria individualment o formant un equip de recerca. Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques que es presenten com a equip de recerca s'han de fer constar expressament, tant en la sol·licitud com en l'acord de concessió, els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció que s'ha d'aplicar a cada un, els quals també tenen la consideració de beneficiaris.

Sol·licituds individuals

Cal presentar la sol·licitud (la podeu descarregar des del pas 1, 'Sol·licitar' d’aquesta mateixa pàgina) i adjuntar-hi la documentació següent:

• Currículum, especialment quant a treballs d’investigació duts a terme (màxim 3 pàgines).
    • Projecte d’investigació en català, en el qual s’indiquin:
      • Títol
      • Objectius
      • Metodologia
      • El pla de treball temporalitzat
      • Mitjans amb els quals es compta

Sol·licituds no individuals

Ha de ser l’investigador responsable qui presenti la sol·licitud per a tot el grup (la podeu descarregar des del pas 1, 'Sol·licitar' d'aquesta mateixa pàgina) i adjuntar-hi la documentació següent:

• Currículum, especialment quant a treballs d’investigació realitzats. Cal que l’investigador responsable presenti tots els CV de tots els investigadors en un sol document. Cada CV pot tenir com a màxim 3 pàgines per persona.
    • Annex de dades específiques, signat per tots els investigadors (el podeu descarregar des del pas 1, 'Sol·licitar' d’aquesta mateixa pàgina).
    • Projecte d’investigació en català, en el qual s’indiquin:
      • Títol
      • Objectius
      • Metodologia
      • El pla de treball temporalitzat
      • Mitjans amb els quals es compta

Enllaços

Web de la convocatòria

Bases reguladores

Convocatòria

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us demanem, si us plau, que ens ho comuniqueu al més aviat possible al 972 41 9746 o a recercaoitt@udg.edu (Pau Blasco).