Investiga

MERCK SALUD: convocatòria d'ajudes per a la recerca 2020

La Fundació Merck Salut ha publicat les bases d'aquesta convocatòria per a projectes inèdits en l'àmbit de la recerca clínica; hi ha previst subvencionar set projectes amb 30.000€ cadascun. El termini oficial acaba el 31 d'octubre.

Els projectes, que tindran una durada d'entre un i tres anys, hauran de versar sobre les següents àrees de la recerca clínica:

• Al·lergologia
  • Immuno-oncologia
  • Fertilitat
  • Esclerosis múltiple
  • Malalties rares
  • Endocrinologia i/o risc cardiometabòlic
  • Medicina individualitzada de precisió

La documentació que cal tramitar és la següent:

Si teniu intenció de sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us agrairem que ens ho comuniqueu al més aviat possible al 972 419746 o a recercaoitt@udg.edu per tal que puguem gestionar la signatura del document de portada.