Investiga

3a Edició del FERROVIAL Build UP! Premis per a empreses del sector de la construcció

La 3a Edició del programa Build Up! és el programa d'innovació oberta de FERROVIAL que cerca start-ups i emprenedors nacionals i internacionals amb els quals col·laborar en el desenvolupament de solucions tecnològiques que millorin els seus processos, productes o serveis.

Build Up! és el programa d'innovació oberta de Ferrovial que cerca start-ups i emprenedors nacionals i internacionals amb els quals col·laborar en el desenvolupament de solucions tecnològiques que millorin els seus processos, productes o serveis. La tercera edició del programa estarà orientada a resoldre un desafiament de la divisió Ferrovial Agroman, la divisió de negoci que desenvolupa activitats de construcció d'obra civil i obra industrial.

El repte que llencen enguany és:

"Com podríem conèixer i caracteritzar amb major precisió el terreny sobre el qual construïm, amb l'objectiu d'optimitzar el disseny, planificació i execució d'obres? "

Beneficiaris:

• Empreses privades o Spin-Off's amb un prototipus funcional (TRL-7) o una tecnologia validada al laboratori (TRL 4), respectivament. Les empreses han d'estar en fase de maduració avançada. Les tecnologies aportades han de resoldre parcial o totalment el repte proposat o algun dels seus casos d'ús. (Veure Bases, punt 3.3)
  • Grups de recerca formats per experts en geotecnia.
  • Alumnes formats en el camp de la geotecnia.

Premis: El guanyador de Ferrovial Build Up! 2019 serà seleccionat durant el Launch Day (19 de desembre)  i tindrà accés als següents beneficis:

• PILOTS: Conceptualització, desenvolupament i implementació de la solució utilitzant els recursos i infraestructures que Ferrovial posi a disposició.
  • FINANÇAMENT: Compensació determinada per Ferrovial per cobrir les despeses relacionades al desenvolupament del pilot.
  • ACOMPANYAMENT: Accés al coneixement i l'experiència d'experts del sector treballant de la mà de Ferrovial Agroman.
  • NETWORKING: Visibilitat i accés a la xarxa internacional de clients i proveïdors de Ferrovial

NOVETAT!!! Nova Data límit d'inscripció: 27 de novembre

Més informació: https://www.ferrovial.com/es/buildup/