Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

BIOCAT: 2a Edició de l'Open Innovation Forum

BIOCAT organitza la 2a edició de l'Open Innovation Forum, un Programa d'Innovació Oberta que dóna l'oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d'innovació i obtenir propostes de solucions de la mà de grups i centres de recerca.

Biocat, l’entitat que coordina i promou el sector de les ciències de la vida i de la salut a Catalunya, organitza la 2a edició de l'Open Innovation Forum, un Programa d'Innovació Oberta que dóna l'oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d'innovació i obtenir propostes de solucions de la mà de grups i centres de recerca, en col·laboració amb l'agència catalana ACCIÓ i diverses universitats i centres de recerca de Catalunya.

El programa té com a objectiu solucionar reptes d'innovació d'empreses, posant-les en contacte amb grups de recerca d'universitats i agents d'innovació catalans. L'Open Innovation Forum s'estructura en 5 àmbits de coneixement: salut, alimentació, química, tecmed i materials.

Data: 19 de novembre de 2019

Lloc: Parc Científic de Barcelona (Google Maps: Aquí ).

Més Informació: http://openinnovationforum2019.talkb2b.net/

Data límit d'inscripció: 4/11/2019 (termini intern)

En cas d'interès contactar amb valoritzacio@udg.edu