Investiga

El Programa CIEN són ajuts destinats a projectes d'investigació industrial i desenvolupament experimental realitzats per empreses en consorci.

CARACTERÍSTIQUES GENERALS
Beneficiaris: consorcis empresarials formats per un mínim de tres i un màxim de vuit empreses. Almenys dos d'elles hauràn de ser autònoms, y al menys una tindrà consideració PYME.
Participació rellevant d'organismes d'investigació: Almenys el 15% del total del pressupost aprovat haurà de ser subcontractat a organismes d'investigació; un dels quals, al menys, serà de titularitat pública.

Modalitat i quantia de la financiació: els projectes es finançarà mitjançant una Ajuda Parcialment Reemborsable fins al 75% del pressupost aprovat. L'ajuda es compon d'un tram reemborsable i un de no reemborsable on serà el 33% de l'ajuda aprovada.
Pressupost mínim i màxim dels projectes: 5MEuros/20MEuros. Com a novetat, els projectes hauràn de tenir un pressupost dedicat a activitats d'investigació industrial superior al 50% del pressupost total.
Duració dels projectes: mínim 36 mesos i màxim 48 mesos.
La presentació de sol·licitud de la convocatòria 2017 ha iniciat el 28 d'abril i finalitza el 4 de juliol de 2017 a les 12:00 hores a través de la seu electrònica del CDTI (https://sede.cdti.gob.es/).
Per més informació us podeu dirigir a valoritzacio@udg.edu