Investiga

Incorporació de nous grups al Consorci CIBER (Ref. 3404)

El Ministeri d'Economia I Competitivitat ha convocat els ajuts per a la Incorporació de nous grups al Consorci CIBER. El termini de presentació de sol·licituds s'ha obert avui 03/05/2017 i el Termini Intern serà 23/05/2017. El Termini Oficial sera 31/05/2017.

L'objecte de la convocatòria és regular la incorporació de nous grups de recerca de Consorci CIBER en les àrees descrites en l'Annex 1 de la convocatòria. Amb aquesta actuació és pretén potenciar i enfortir l'estructura de la R+D+i del CIBER.

A efectes d'aquesta convocatòria es considera grup de recerca el conjunct d'investigadors que col·laboren en l'estudi d'una temàtica homogènia i que hagin col·laborat conjuntament, durant els últims 5 anys, en projectes o programs de recerca i estiguin en possession d'un register de publicacions de qualitat constratada i/o en el desenvolupament de patents.

El termini de presentació de sol·licituds està obert des del 03/05/2017.

Les sol·licituds s'hauran d'omplir l'aplicació informàtica de la pàgina eb del ISCIII. Si accediu a la presentació de sol·licituds "Sense certificate", un cop generada la sol·licitud definitive, haureu d'imprimir les pàgines preceptives, signar i presenter-la a qualsevol register de l'UdG dins el termini intern. Si hi accediu "Amb certificate", la presentació de la sol·licitud sera íntegramnet telemàtica i ens haureu d'avisar per a la signatura digital del representant legal dins el termini official (posteriorment ens haureu de fer arribar els originals a l'OITT).

Atenció : el formulari, el CVN i l'IP, l'historial del grup i la memòria no són esmenables, per tant és molt important presentar-los d'acord el model facilitate per l'ISCIII perquè la sol·licitud no quedi exclosa.

Còpies

Original + 1 còpia