Investiga

Ajuts destinats a incentivar el creixement inicial de start-up tecnològiques (Start-Up Capital)

El Departament d'empresa i coneixement de la Generalitat de Catalunya, juntament amb l'agència per a la competitivitat de l'empresa ACCIÓ, aproven les bases reguladores per a la concessió d'ajuts destinats a incentivar el creixement en fases inicials de start-up tecnològiques (empreses emergents amb tecnologia pròpia).

El Departament d'empresa i coneixement de la Generalitat de Catalunya juntament amb l'agència per a la competitivitat de l'empresa ACCIÓ, aproven les bases reguladores per a la concessió d'ajuts destinats a incentivar el creixement en fases inicials de start-up tecnològiques (empreses emergents amb tecnologia pròpia).

Beneficiaris

Empreses o Start-Ups tecnològiques emergents, amb tecnologia pròpia, amb una antiguitat de fins a 2 anys de vida, on l'equip emprenedor sigui propietari d'un mínim del 50% de les participacions.

Més informació i sol·licituds:

Imports: El total de les actuacions objecte d'ajut econòmic hauran de tenir un cost subvencionable acceptat entre 60.000 i 200.000 euros.

• Ajut econòmic: 75% dels cost subvencionable, amb un màxim de 75.000 euros.
  • Ajut en espècie: Assessorament de 2 tutor amb un mínim de 5 reunions de 2 hores amb un valor de 2.000 euros.

Despeses i actuacions subvencionables: (Veure detall a la Base 5 de la resolució).

• Totes les derivades de l’execució del pla d’empresa: direcció i administració, desenvolupament de productes i serveis, gestió
    d’operacions i comercial i vendes.
  • Personal
  • Contractació de serveis
  • Inversió en material i equipament
  • Altres despeses

Execució: 18 mesos a partir de la data de resolució de l'ajut (amb possibilitat de pròrroga)

Termini: 5 de novembre de 2019 a les 14h.