Investiga

2a convocatòria d’ajuts a la mobilitat de doctors 2017 – 2017 (Fundació Triptolemos)

L’objecte de la convocatòria és millorar la coordinació i articulació d’estratègies entre els actors del sistema agroalimentari. El termini per a presentar-hi sol·licitud és fins les 14:00 hores del dia 20 de novembre de 2017. Els tràmits es faran primer de forma electrònica, i posteriorment per correu postal.

L’objecte de la Convocatòria és millorar la coordinació i articulació d’estratègies entre els actors del sistema agroalimentari. Per això convoca aquests ajuts de mobilitat entre els doctors dels grups de recerca de centre que formen part de la xarxa d’universitats i del campus  de la Fundació Triptolemos i empreses.

Característiques i dotació econòmica ajuts:

Els imports econòmics són bruts, i són per despeses de viatge, manutenció i allotjament. La durada inicial de les estades tindrà un mínim de 15 dies laborables.

• Mobilitat amb canvi residència habitual: fins 1.400 euros (dins la mateixa Comunicat Autònoma) o fins a 1.900 euros (amb canvi Comunitat Autònoma)
  • Mobilitat sense canvi residència habitual: fins 900 euros

Requisits per a sol·licitar ajut:

• La data d’obtenció títol Dr. no pot ser superior a 8 anys en el moment de presentar la sol·licitud d’ajut
  • La tesi doctoral ha d’haver estat realitzada en algun CEI adscrit a la xarxa, i que la universitat sigui membre de la Fundació Triptolemos (annex I convocatòria)
  • La universitat o campus de destí ha de ser membre de la Fundació Triptolemos, també poden ser empreses del sistema alimentari
  • El grup de recerca del candidat a l’ajut de mobilitat ha de tenir un projecte de recerca actiu (Pla Nacional, H2020,...)
  • L’activitat a desenvolupar durant la mobilitat s’ha d’incloure en un àmbit agroalimentari de l’annex II de la convocatòria

Documentació i presentació sol·licituds:

Recollit i detallat al punt 5 de la convocatòria.

Es farà de forma electrònica (https://form.jotformeu.com/72051822980354) i posteriorment per correu postal:

Fundación Triptolemos

Ayudas a la Movilidad de Doctores

Pg. Joan Carles I, 7 – 6º 2ª

08320 El Masnou – BARCELONA

Contacte: triptolemos@triptolemos.org

Web convocatòria: http://www.triptolemos.org/proyectos/ii-convocatoria-ayudas-la-movilidad-doctores/

Sol·licitud electrònica: https://form.jotformeu.com/72051822980354