Investiga

UE – ERA-NET SusCrop

Ajuts a projectes per la millora de la sostenibilitat i la resiliència en la producció de cultius. Termini 4/04/2018

L’ERA NET SusCrop (Sustainable Crop Production) és una xarxa co-finançada entre la Comissió Europea i 23 agències nacionals de l'R+D+i de 18 països que té com a objectiu finançar projectes transnacionals que puguin millorar la sostenibilitat i la resiliència en la producció de cultius, considerant reptes ambientals com el canvi climàtic, l’escassetat i limitació dels recursos naturals, etc.

Els projectes han de ser multidisciplinaris, de recerca básica o aplicada, i han de tractar sobre mínim un dels següents temes:

I. Enhancement of predictive breeding technologies and development of new genotypes leading to new phenotypes and crop varieties for improvement of plant health, protection, production and resilience

II. Development and exploitation of novel integrated pest and crop management methods and practices

III. Improvement of resource-use efficiency of crops and cropping systems

IV. Systemic research on agricultural crops as part of an ecosystem including interactions between plants and other organisms (“the plant as a meta-organism”)

Elegibilitat

- min. 3 socis de 3 països participants diferents

- durada màxima 3 anys

Cada participant ha de complir amb les normes fixades per la seva agència nacional finançadora

Els participants espanyols (universitats) seran finançats per l’Agencia Estatal de Investigación (AEI) del MINECO. Les empreses serán finançades pel CDTI.

Pressupost

Total: 18,03M€

MINECO: 05M€

CDTI: 0.325M€

Finançament: màx. 150k€ (+50k€ per coordinar)

Terminis

Presentació en 2 fases

Primer fase: 04/04/2018, 13h00 CEST

Convocatòria

Lloc web (https://www.suscrop.eu/lw_resource/datapool/_items/item_97/Call%20Text_Announcement_final_20180117.pdf).

Més detalls sobre l'ERA-NET SusCrop (https://www.suscrop.eu/about-suscrop).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d’elegibilitat i el procés de presentació.