Investiga

Premi de recerca en Protecció de dades personals Emilio Aced

L’Agència Espanyola de protecció de Dades convoca la primera edició del Premio de Investigación en Protección de Datos Personales Emilio Aced per a l’any 2017. El termini per a la presentació de sol·licituds és 15/11/2017, a la següent direcció: Registro General de la Agencia Española de Protección de Datos, c/ Jorge Juan, nº 6, planta baja, 28001 Madrid (dirigit a la Secretaría General de la AGPD).

La finalitat de la Convocatòria és premiar treballs i projectes sobre la protecció de dades realitzats en l’àmbit universitari o en una institució que promogui o financi estudis de recerca d’aquesta matèria, radicada

en el territori de la Unió Europea o Iberoamèrica, amb un enfoc estrictament pràctic, a partir d’experiències concretes.

Requisits dels candidats:

Hi pot prendre part qualsevol  investigador (de forma individual o en grup) que realitzi una recerca científic-tècnica que impliqui tractar dades personals.

La sol·licitud per a prendre-hi part pot formalitzar-se personalment o a través d’un representant, mai a favor de tercers.

En cas de presentar una sol·licitud en grup, caldrà la designació d’un investigador que exercirà de representant.

Requisits dels treballs i documentació:

Caldrà presentar un original i una còpia digital (DVD o CD-ROM. amb els arxius informàtic en formats de comú us).

També s’ha de presentar un resum executiu redactat en castellà.

Els treballs que no estiguin redactats en castellà, hauran d’aportar addicionalment la pertinent traducció jurada al castellà.

Tots els treballs hauran d’enviar (en sobre tancat) el model de sol·licitud que figura com a annex I.

Dotació econòmica: el premi tindrà una dotació econòmica de 3.000 euros. El jurat podrà concedir un accèssit dotat en 1.500 euros.

Web Agencia Española de protección de datos: http://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

Contacte:  901 100 099 // 912 663 517

Formulari consulta: https://sedeagpd.gob.es/sede-electronica-web/vistas/formConsulta/consulta.jsf