Convocatòria Programa Postdoctoral Junior Leader – Fundació La Caixa

La Fundació La Caixa obre la convocatòria pel programa de beques postdoctorals "Junior Leader"

La Fundació La Caixa  obre una nova convocatòria per a la contractació d’investigadors excel·lents, de qualsevol nacionalitat, que vulguin continuar la seva carrera investigadora en territori espanyol o portuguès. L’objectiu és fomentar la recerca d’alta qualitat i innovadora a Espanya i Portugal i donar suport als millors talents científics.

El programa té dues modalitats diferents

• POSTOCTORAT JUNIOR LEADER – INCOMING: Trenta beques postdoctorals per a investigadors de totes les nacionalitats, per dur a terme un projecte de recerca en els centres acreditats amb els distintius d’excel·lència Severo Ochoa o María de Maeztu, Instituts d'Investigació Sanitària Carles III o unitats qualificades com a "excel·lents" per la Fundação per a Ciência e a Tecnologia.
    Per a institucions espanyoles, els candidats hauran d'haver residit a Espanya menys de 12 mesos en els últims tres anys mentre que per a institucions portugueses, els candidats hauran d'haver residit a Portugal menys de 12 mesos en els últims tres anys.

Aquesta modalitat està cofinançada per la Comissió Europea a través de les accions Marie Skłodowska-Curie del programa marc Horitzó 2020.

Consulteu els requisits i procediment a les bases de la convocatòria

• POSTDOCTORAT JUNIOR LEADER – RETAININTG: 15 beques postdoctorals per a investigadors de totes les nacionalitats, per dur a terme la seva activitat investigadora en qualsevol universitat o centre de recerca d’Espanya o Portugal. Per a institucions espanyoles, els candidats hauran d'haver residit a Espanya més de 12 mesos en els últims tres anys mentre que per a institucions portugueses, els candidats hauran d'haver residit a Portugal més de 12 mesos en els últims tres anys.

Consulteu els requisits i procediment a les bases de la convocatòria

En el cas que presenteu  la sol·licitud telemàticament, agrairíem que ens féssiu arribar una còpia en format PDF a la secció de recerca de l’OITT recercaoitt@udg.edu Persona de contacte a l’OITT:  Mariló Graciano