UE: Max Weber Programme

Ajuts a la recerca per a joves investigadors i investigadores postdoctorals en l’àmbit de les Ciències Socials i Humanitats

El programa Max Weber es va iniciar el setembre del 2006 i, actualment, és el major programa postdoctoral internacional de Ciències Socials i Humanitats a Europa. El programa està ubicat a l'Institut Universitari Europeu de Florència. Està finançat per la Comissió Europea (DG Educació i Cultura), que proporciona ajuts d'un o dos anys per a 50-55 persones. Aquests ajuts estan oberts a estudiants d'arreu del món que hagin rebut un doctorat en economia, dret, història, ciències socials i polítiques o un camp relacionat en els darrers 5 anys (màxim).

Objectius específics:

L’objectiu del programa Max Weber és proporcionar l’experiència d’adhesió a la comunitat acadèmica de l’European University Institute campus a San Domenico di Fiesole (Florència, Itàlia).

Condicions dels ajuts

Durada:

-          24 mesos, de forma estàndard.

-          12 mesos pels Departaments d’Història i Civilització i de Dret.

-          12 o 24 mesos pel Departament de Ciències Polítiques i Socials o el Centre d’Estudis Avançats Robert Schuman

Calendari:

-          De setembre a juliol. No hi haurà ajut al mes d’agost.

Residència:

-          A càrrec de l’aplicant, en l’àrea de Florència, Itàlia.

Quantia:

-          2.000,00 EUR/mes.

-          Consultar les condicions de Family Allowence.

-          1.000,00 EUR/any per despeses de la recerca.

-          Viatge inicial i final des del lloc d’origen.

Elegibilitat

Per presentar una candidatura:

-          Haver rebut el doctorat en els darrers 5 anys (01/09/2014-01/09/2019) o tenir l’aprovació oficial abans de l’1/09/19 per defensar la tesi, data límit de defensa: 31/12/2019

-          Tenir un nivell C1 d’English proficiency of the Common European Framework of Reference (CEFR).

-          Preparar una Proposta de recerca a desenvolupar.

Termini: 18 d’octubre de 2019

Més informació: https://www.eui.eu/ServicesAndAdmin/AcademicService/Fellowships/MaxWeberFellowships

Web de presentació de la candidatura: https://www.eui.eu/ServicesAndAdmin/AcademicService/Fellowships/MaxWeberFellowships/HowToApply