Investiga

Ajuts a treballs de recerca en l'àmbit de la pau (R-ICIP) 2019

L'AGAUR ha publicat les bases d'aquest programa d'ajuts per al 2019 que promou l'Institut Català Internacional de la Pau. El termini intern finalitza el 13 de juliol.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és atorgar ajuts per a la realització de treballs de recerca originals i inèdits en l'àmbit de la pau, que permetin l'obtenció de nous resultats en el camp teòric, o l'aplicació pràctica de solucions idònies per augmentar l'eficàcia i l'eficiència en la gestió dels conflictes.

Sol·licitud

La sol·licitud consta de dues fases:

1. Emplenar i registrar el formulari telemàtic (adjuntant l’annex)
    2. Imprimir el formulari, signar-lo a mà per l’IP i la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement i registrar-lo a les oficines de l’AGAUR

El termini intern per presentar la documentació és el dia 13 de juliol (necessitem aquest marge de temps per revisar la documentació, tramitar la signatura de la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement i enviar la documentació per correu certificat a l'AGAUR abans del dia 17 de juliol).

Per aquest motiu, us demanem que si teniu intenció de sol·licitar aquest ajut us poseu en contacte amb nosaltres a l'adreça recercaoitt@udg.edu o al telèfon 972 41 97 46 (a l'atenció de Pau Blasco).