Investiga

Convocatòria UdG d’ajuts per a projectes Pont pel 2019 (PONT2019)

Termini de sol·licitud: 25 de juny de 2019

L’objectiu d’aquesta convocatòria interna és donar suport econòmic a aquelles investigadores i investigadors que hagin sol·licitat algun ajut en les convocatòries immediatament anteriors del Plan Estatal i del Instituto de Salud Carlos III i que, tot i haver obtingut una bona valoració científica, no hagin obtingut finançament a causa de les limitacions pressupostàries de la convocatòria, per tal d'augmentar la capacitat d’obtenir recursos i estimular la participació en convocatòries competitives.

La dotació d’aquesta convocatòria és de com a màxim 100.000 €.

Requisits

Poden sol·licitar aquest ajut aquelles investigadores i investigadors que tinguin la recerca adscrita a la UdG, que tinguin la condició d’investigador actiu en la revisió del 2019 i que hagin presentat com a IP o CoIP una sol·licitud a un projecte de recerca en les següents convocatòries, i que hagi estat denegada en resolució provisional:

1. Proyectos de I+D de Generación de Conocimiento 2018” del Programa Estatal de Generación de Conocimiento y Fortalecimiento Científico y Tecnológico del Sistema de I+D+i del Subprograma Estatal de Generación de Conocimiento (resolució de 13 d’agost de 2018 – Agencia Estatal de Investigación- ref. PGC...).
    2. “Proyectos I+D+i «Retos Investigación» 2018” del Programa Estatal de I+D+i Orientada a los Retos de la Sociedad (resolució de 13 d’agost de 2018 – Agencia Estatal de Investigación – ref. RTI...).
    3. Subvenciones de la Acción Estratégica en Salud 2017-2020, del Programa Estatal de Investigación Orientada a los Retos de la Sociedad  (resolució de 28 de desembre de 2018- Instituto de Salud Carlos III – ref. FIS...).

El projecte presentat ha d’haver obtingut una valoració de B o per sobre de 60/100 (pels casos de l’Instituto de Salud Carlos III).

Així mateix, l’IP o CoIP ha d’haver format part de l’equip investigador d’algun projecte de les esmentades convocatòries, a la UdG o extern, que hagi finalitzat els anys 2017 o 2018.

Cada IP podrà presentar una única sol·licitud.

Queden exclosos aquells IP o CoIP que tinguin algun projecte vigent del Programa Marc de Recerca i Innovació de la Unió Europea Horitzó 2020 o semblant, amb un pressupost superior a 300.000 €, si la UdG és coordinadora, i 150.000 €, si la UdG és sòcia.

Compromisos

Les persones beneficiàries es comprometen a presentar una sol·licitud com a IP o CoIP en la pròxima convocatòria d’alguna d’aquestes convocatòries, tenint en consideració els arguments de l’avaluació del projecte denegat.

A més, caldrà presentar a la Comissió delegada de Recerca, Transferència i Doctorat, en el termini màxim d’un més des de la data de finalització o de renúncia de l’ajut, un informe final que reculli les activitats desenvolupades i el balanç econòmic.

Sol·licituds

Les sol·licituds es presentaran de forma telemàtica a través d’aquest formulari, seguint els següents passos:

1. Descarregar la plantilla de sol.licitud
    2. Emplenar-la seguint els camps actius (gris) del mateix formulari excel
    3. Desar el formulari a l'ordinador
    4. Omplir el camp amb el nom de l'IP1 o IP2 o coIP (per les de l'Instituto de Salud CarlosIII)
    5. Pujar el formulari a través de la opció "Navega"
    6. Pujar l'informe complet de l'avaluació del projecte denegat a través de la opció "Navega"
    7. Prémer el botó "Envia"
    8. Imprimir el resguard del registre, signar-lo i remetre'l a l'OITT a través de qualsevol de les oficines de registre de la UdG

El termini de sol·licitud (tant la part electrònica com la part en paper) acaba el dia 25 de juny.

Documentació i accés al formulari de sol·licitud

Descarregar les bases de la convocatòria

Accés al formulari de sol·licitud

Si teniu algun dubte sobre el tràmit de sol·licitud, us podeu posar en contacte amb en Pau Blasco de la secció d’ajuts a la recerca de l’OITT (recercaoitt@udg.edu / 9746)