Investiga

Projectes Explora Ciència i Explora Tecnologia

El Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat ha convocat els Projectes Explora Ciència i Explora Tecnologia. El termini de presentació de sol·licituds s'obrirà el 31/10/2017 i tancarà el 15/11/2017 i la documentació s'ha d'entregar al registre de la UdG

Aquesta convocatòria té com a objecte la realització de projectes de recerca bàsica i tecnològica que representin un avançament significatiu del coneixement, mitjançant el plantejament de nous enfocaments i/o metodologies amb un marcat caràcter transversal. Els projectes hauran d'explorar idees heterodoxes i radicalment innovadores. Es pretén fomentar propostes d'investigació imaginatives i radicals la viabilitat de les quals pugui ser considerada baixa en programes convencionals, perquè xoquen amb idees preestablertes en el seu camp, i també propostes tecnològiques arriscades que busquin una prova de concepte i que en ambdós casos, no aconsegueixin finançament per les vies habituals però que existeixin certs indicis que justifiquin portar a terme la seva exploració utilitzant metodologia científica.

Els projectes es realitzaran sota la modalitat de projectes individuals i tindran una durada d'un o dos anys, comptats a partir de la data que s'especifiqui en la resolució. La data d'inici no podrà ser anterior a l'01/01/2018.

Els investigadors només poden participar en una única sol·licitud de projecte en aquesta convocatòria, com a investigador principal o bé com a membre de l'equip d'investigació. L'equip del projecte es divideix entre l'equip investigador i l'equip de treball (veure article 11 de la convocatòria).

S'obrirà un únic termini de presentació de sol·licituds, des del dia 31/10/2017 al 15/11/2017 (termini intern de presentació a qualsevol registre de la UdG).

Còpies

Termini i lloc de presentació

15/11/2017 - Registre UdG

Convocatòria