Investiga

2ª edició dels “Premis Emergent”

S'obre la convocatòria de la 2ª edició dels “Premis Emergent” . Si ets una start-up i tens un projecte guanyador: tens fins al 24 de maig per presentar-te!

El Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya convoca la 2a edició dels Premis Emergent”  adreçat als emprenedors i/o start-ups del sector de  l’energia eficient a Catalunya amb motiu de la 7a edició de la Nit de l’Eficiència.

Els premis es divideixen en dues categories:

En primer lloc la “Llavor” es tracta de projectes destinats al reforç de la protecció del coneixement generat i a les primeres proves (pre-prototips), a la definició de la ruta de comercialització, la generació del model de negoci, l’anàlisi de la viabilitat tecnològica i comercial o el disseny de prova concepte o altres activitats similars que s’englobin dins d’aquestes fases.

En segon lloc, la categoria “Producte”, que es tracta de projectes destinats a l’obtenció de prototipus i a la valorització i transferència de productes i/o tecnologies precomercials i han de comprendre activitats estructurades de caràcter demostratiu que permetin l’assoliment d’una prova de concepte, en forma de prototipus, escala pilot, prova preindustrial, entre d’altres, i que possibilitin reduir les i certeses sobre la viabilitat tècnica i comercial de la tecnologia en desenvolupament.

Qui pot participar?

Poden enviar la seva candidatura als Premis Emergent aquells emprenedors/start-ups que hagin desenvolupat el seu projecte en la gestió energètic eficient en col·laboració amb universitats, centres de recerca/tecnològics o amb alguna entitat/programa d’acceleració/incubació de projectes a Catalunya durant l’any 2018.

Com participar?

Els interessats han d’enviar la seva candidatura abans del 24 de maig a info@clusterenergia.cat

El premi

Els guanyadors dels premis en cadascuna de les categories rebran:

• Guardó commemoratiu
  • Premi de 600 euros
  • Inscripció gratuïta com a soci del CEEC, en la modalitat “Emprenedor” durant l’any 2019
  • Suport i mentoratge en el procés de creixement a càrrec d’una empresa de la Junta Directiva del CEEC durant un any
  • Participació en la missió d’estudi que durà a terme el Clúster durant el 2019 a la Xina (*)
  • Participació en la propera edició del 4YFN (**)

(*) Subjecte a l’organització d’aquesta missió durant el segon semestre de 2019

(**) Subjecte als criteris d’avaluació i aprovació final dels organitzadors d’aquest esdeveniment

Consulta tots  els detalls de la base de dades dels Premis Emergent aquí.

Contacte Oitt: valoritzacio@udg.edu