Investiga

UE: Convocatòria conjunta BiodivERsA i Belmont Forum 2017-2018

Ajuts a projectes de recerca relacionats amb la Biodiversitat. Termini primera fase 01/12/2017, 17h00CET

El Forum Belmont i l'ERA-NET BiodivERsA van obrir, el passat dilluns 2 d’octubre, una convocatòria conjunta amb la temàtica “Escenaris de biodiversitat i serveis d’ecosistema”.

Hi participen 25 agències nacionals finançadores de l'R+D+i dels següents països: Argentina, Àustria, Bèlgica, Brasil, Bulgària, Canadà, Estònia, Finlàndia, França, Alemanya, Irlanda, Costa d’Ívori, Lituània, Holanda, Noruega, Polònia, Romania, Eslovàquia, Espanya, Suïssa, Turquia, Estats Units.

La convocatòria està co-finançada entre agències nacionals i la Comissió Europea amb un pressupost aproximat d’entre 26,3M€ i 29,7M€.

Els participants espanyols seran finançats pel MINECO amb un pressupost de màxim 1M€.

Es finançaran les següents 2 prioritats:
• Development and application of scenarios of biodiversity and ecosystem services across spatial scales of relevance to multiple types of decisions
• Consideration of multiple dimensions of biodiversity and ecosystem services in biodiversity scenarios

Les propostes han d’adreçar explícitament una dimensió d’escenari tenint en compte la definició d’escenaris “Scenarios of biodiversity and ecosystem services are the outputs of the combination of scenarios of indirect drivers and direct drivers — such as land use change, invasive alien species, overexploitation, climate change or pollution — and models of impacts of these drivers on biodiversity and ecosystem services.”

Elegibilitat

- Consorcis amb grups de recerca de mínim 3 països participants diferents. Cada participant ha de complir amb les normes d’elegibilitat pròpies de la seva agència nacional finançadora.

- Projectes de 3 anys de durada.

- La proposta ha de compendre més d’un país.

Terminis

- Fase 1: 01/12/2017, 17:00 CET

- Fase 2: 09/03/2018, 17:00 CET

Convocatòria

Per més informació sobre com involucrar stakeholders en projectes (http://www.biodiversa.org/577).

Cerca de socis (http://www.biodiversa.org/1246).

Anunci (http://www.belmontforum.org/wp-content/uploads/2017/10/Announcement-of-opportunity.pdf).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el procés de presentació.