Investiga

XXXI Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

L'objectiu serà premiar la recerca de qualitat sobre comunicació audiovisual, individual o col·lectiva, amb rigor metodològic i noves aportacions a aquest àmbit.

Temàtica:

Sense temàtica definida ni requisits mínims en l’ús del suport, tecnologia i plataforma de distribució utilitzades.

Destinat a:

Investigadors/es de qualsevol àmbit i disciplina que, individual o col·lectivament, hagin realitzat recerca sobre la comunicació audiovisual.

Requisits:

• Investigacions originals i inèdites
      • Fer constar el finançament, si escau
      • Utilitzar les llengües oficials a Catalunya o l’anglès
      • No fer ús sexista ni estereotipat del llenguatge en la seva redacció

Exclusions:

• Treballs finançats pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya

Presentació de candidatures:

• En paper:
        • Sol·licitud i declaració responsable originals emplenades
        • Recerca impresa i enquadernada
        • Breu CV de la persona o persones autores
      • En suport digital:
        • Recerca en PDF
        • Breu CV de la persona o persones autores.

Més informació de com fer arribar les sol·licituds: consulteu la convocatòria (pàgina 3, punt 6).

Termini presentació sol·licituds:

• Fins dilluns 30 de setembre de 2019.
      • Caldrà entregar a l'OITT una còpia de la sol·licitud presentada.

Dotació:

• Primer premi: 5.000,00€ (cinc mil euros)
      • Segon premi: 2.000,00€ (dos mil euros)

Consulteu la convocatòria on trobareu la sol·licitud i la declaració responsable; també podeu visitar la plana web del CAC.

Persona de contacte a l’OITT:

Desyreé López Ferrer

recercaoitt@udg.edu