Investiga

Convocatòria d'ajuts de recerca per a la millora de la formació inicial de mestres (ARMIF 2017)

L'AGAUR ha convocat els ajuts de recerca per a la millora de la formació inicial de mestres (ARMIF2017). El termini de presentació de sol.licituds, que ja està obert, tancarà el 23/11/2017 i la documentació s'ha d'entregar al registre de la UdG.

L'objecte de la convocatòria és la concessió d'ajuts per finançar projectes de recerca que aportin evidències sobre canvis estratègics i de millora introduïts en els graus d'educació infantil i educació primària de les universitats catalanes participants en el Programa MIF, de millora i innovació en la formació de mestres (MIF).

Els projectes han de tractar sobre algun dels àmbits temàtics següents:

A.- Centre formadors i formació en alternança.

B.- Enfocament globalitzat del currículum i avaluació per competències bàsiques.

C.- Competència digital docent.

D.- Enfocament plurilingüe i acolliment lingüístic.

E.- Identitat formació i desenvolupament professional del docent.

F.- Competència investigadora i habilitats de recerca dels mestres per a la millora de la pràctica i la innovació docent.

G.- Educación inclusiva i sistema inclusiu.

H.- Gestió creativa a l'aula i al centre.

Període
El període d'implementació dels projectes i d'execució de la despesa dels ajuts comença a comptar a partir de la data de la resolució definitiva dels ajuts i acaba el 31 de desembre de 2020.

Import
L'import màxim de l'ajut per projecte és de 25.000,00 euros.

Aquest import s'ha de destinar als conceptes indicats en el punt 4.2 de la convocatòria.  No són motiu de finançament en aquesta convocatòria les despeses derivades d’estades temporals en centres educatius i universitaris.

Documentació

Sol·licitd ARMIF 2017- AGAUR

- Sol·licitud ARMIF 2017

- Annex 1 -Memòria tècnica i econòmica del projecte (ARMIF 2017)

- Annex 2 - Dades sobre l'impacte de la proposta (ARMIF 2017)

La sol·licitud, d'acord amb el model normalitzat, l'ha de formalitzar la persona responsable del projecte i la persona representant legal de l'entitat, i no pot superar el nombre de fulls que s'estableixin.

L'impres de sol·licitud normalitzat consta d'un formulari general i dos documents annexos que s'han d'adjuntar al formulari de sol·licitud.

Còpies
Original + 1 còpia

Termini i lloc de presentació
23/11/2017 - Registre UdG