Investiga

Ajuts per a contractes predoctorals per la formació de doctors

El Ministeri d'Economia, Industria i Competitivitat ha publicat la convocatòria d'ajuts per a la contractació predoctoral per a la formació de doctors. El termini per presentar les sol·licituds serà del 3 al 18 d'octubre 2017 a les 15:00h.

Aquests ajuts tenen com a objectiu la formació de doctors a través de la financiació de contractes laborals, sota la modalitat de contracte predoctoral, amb la finalitat de que els investigadors en formació realitzin una tesi doctoral associada a un projecte d'investigació finançat per les ajudes per a projectes I+D.

Convocatòria

Relació de projectes UdG participants en aquesta convocatòria

Presentació de les sol·licituds : la sol·licitud es presentarà telemàticament a través de la seu electrònica del Ministeri. En el cas que el candidat no disposi de signatura electrònica, haurà de seguir el procediment que s'indica a l'article 11.3.b .

Termini presentació sol·licituds : del 3 al 18 d'octubre fins a les 15:00h

NO SERAN VÀLIDES LES SOL·LICITUDS PRESENTADES AL REGISTRE DE LA UdG

Per a més informació consultar la web del Ministeri

Persona de contacte OITT : montse.velez@udg.edu